RECENZE

Boohoo a Booho.cz - recenze eshopu - šaty, oblečení, reklamace

Komentáře


Dobrý den,

jsem advokát zastupující klientku, která zakoupila zboží v internetovém obchodu BOOHO, protože se domnívala, že se jedná o obchod, který prodává značku oblečení Boohoo, která navazuje na textilní továrny v Manchestru. Pod touto značkou se prodává supermoderní oblečení s krásným designem za dostupné ceny.

Klientka v rámci reklamačního řízení, když chtěla zboží vrátit, tak společnost, která internetový obchod provozuje - Hermes Hestia, s.r.o. reagovala protiprávně snůškou právních nesmyslů a postupů.
Při prověřování údajů pro reklamaci jsem na internetové adrese
https://www.rexter.cz/rubriky/recenze/boohoo-a-boo - ho-cz-recenze-eshopu-saty-obleceni-reklamace_1253. - html
zjistil Vaší e-mailovou adresu a Vaší nespokojenost s činností internetového obchodu BOOHO. Nespokojených zákazníků zde bylo minimálně 100, volali po hromadné žalobě, protože vyřizování reklamací, respektive nevyřizování a další nekalé praktiky byly shodné nebo skoro shodné.
ALEXANDR KISSE nar. 11. října 1992, který je jednatelem společnosti Hermes Hestia, s.r.o. a vlastníkem této společnsoti se dle mého názoru dopustil řady protiprávních jednání.
- Nekalé soutěže jak z pohledu trestního práva, tak občanského.
- Trestného činu podvodu, když nechal platit své zákazníky clo, přestože si nakoupili od české společnosti.
- Nevyřizování reklamací a ponechání si kupní ceny.
- Vyřizování reklamací podle společností Hermes Hestia, s.r.o. zpracovaného „reklamačního řádu“, který obsahuje v rozporu s občanským zákoníkem a zákonem na ochranu spotřebitele protiprávní ustanovení, která mají za cíl obohatit společnost Hermes Hestia, s.r.o., respektive pana Kisse. Jinými slovy jim reklamaci fakticky znemožnit.
- Klamavé označení internetového obchodu „virtuální galerií“.
Obracím se na Vás s dotazem, zda máte zájem o právní řešení této problematiky a s žádostí o poskytnutí informací o Vašich problémech s tímto šmejdským obchodem.
S přáním hezkého dne
JUDr. Josef Kunášek, advokát
Tel: 602 310 278
E mail: kunasek@kunasek.cz


Vy, co jste nedostali zboží a pouze zaplatili, tak se nedejte. Bombardujete podpora@booho.cz s tím, že odstupujete od smlouvy dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a že vám měli do 14 dnů vrátit peníze. Pokud tak neudělají že je budete nuceni VYZVAT K PLNĚNÍ tzv. PŘEDŽALOBNÍ VÝZVOU DLE § 142a zákona č. 99/1963 Sb. Občanský soudní řád. Případně to pak udělejte - u mě to zabralo a své skoro 2tisíce jsem od nich dostala zpět.

Půl roku slibovali zboží, pak mi napsali že mi reklamaci uznávají a posílají peníze na účet, který nebyl můj. Když jsem jim napsala že mají můj účet a pošlou peníze na správný účet, tak napsali že posílají a nic nepřišlo.

Nebuďte jako já a nejdříve čtěte recenze.

Objednala jsem si boty do vody. Balíček přišel po 35 dnech. Ovšem obsahem byla odporná růžová fejková kšiltovka. Reklamace byla zamítnuta. žádná informace o zaslání balíku, žádná faktura ......

I já velmi lituji, že jsem si nepřečetla recenze. Nejhorší obchod, nic nepřišlo a reklamaci prý není možné podat??? Jako kde to jsme?
ČOI před nimi varuje a to je všechno? Jaktože můžou vůbec ještě podnikat?
Naštěstí jsem přišla jen o 600 Kč. Ale principiálně mě to štve už dva měsíce :((((((

Vůbec si tam neobjednávejte!!! Jen okrádají lidi. Hajzlové!!! Lituji, že jsem si recenze nepřečetla dříve. 🫣

Lituji, že jsem si nepřečetla recenze předem. Objednala jsem údajně nejlevnější obal na kufr.Nešel,koupila jsem levnější na Tchibu, který přišel během pár dnú.Na dovolenou jsem jela s tim z Tchiba.Po 2 urgencích a 6 týdnech přišel.Hurá.Již nikdy.

Stejný scénář jako je zde již tolikrát uvedeno. Zboží jsem po urgencích obdržela, ale neodpovídá kvalitě jaká byla popisována. Reklamace zamítnuta.
Ráda se připojím k žalobě.
fatal2004@seznam.cz

Naštěstí jsem objednala jen jednu věc za pár stovek, ale už jsem pochopila, že ji nikdy nedostanu. Koupila jsem ji před dvěma měsíci... Nechápu, proč těmhle zlodějům nezakážou provozovat eshop..

Booho.cz jsou největší podvodníci na jaké jsem v poslední době narazil. Po 3 měsících mi přišlo z Číny úplně něco jiného, než jsem si na e-shopu www.booho.cz objednal (hračka pro andulky, místo toho dřevěné řemeslně hrozné křesílko pro panenky). Při prostudování obchodních podmínek lze zjistit, že:
5.1. Provozovatel se zavazuje řešit reklamace svých služeb (nedodání zboží, prodleva s dodáním zboží či dodání jiného zboží).
5.2. Provozovatel neodpovídá za jakost a kvalitu zboží ani za soulad zboží s ČSN či evropskými normami.
5.3. Reklamace dodaného zboží (nároky z odpovědnosti za vadu zboží či za škodu způsobenou vadou zboží) řeší Kupující samostatně přímo s Dodavatelem zboží.
Tzn. v praxi na mé dotazy kde je zboží mi český provozovatel odpovídal, že je na cestě (ti ještě byla jeho povinnost), ale špatnou dodávku a nekvalitní zboží mám řešit s dodavatelem v Číně, kterého si zřejmě můžu dohledat na odesílací adrese...
5.4. Pokud Kupující požádá, Provozovatel vyřídí reklamaci zboží za
A dále:
Kupujícího u Dodavatele za těchto podmínek:
a) od dodání zboží neuplynula lhůta delší než 5 dní,
b) reklamované zboží je v pětiděnní lhůtě reklamováno prostřednictvím reklamačního formuláře zde (booho.cz/reklamacni-system)
Což je opět v rozporu s tím, že bych měl mít min. 14 dnů na odstoupení od smlouvy...

Přítelkyni jsem objednal luxusní dámský svetr za 1399 kc. Po třech měsících mi dorazil pletený hard maximálně tak pro psa. Přítelkyně zklamaná a já ještě víc... Čoika s tím bohužel nic neudělá, na zboží z Číny jsou opravdu krátcí... obchod nereauguje nebo se vymlouvá a pan Chang Yang Tank at pojde hladem, za to co prodáva....

Booho.cz
zloději přišla jsem o 1100.
Hlavně melou ,hned odesíláme.
Asi na ně někdo nemůže.
Připojím se také k žalobě.

Jak píšete...take jsem si nakoupila. Des,jeden výrobek mi dosud nepřišel. Otřesná kvalita, neodpovídající rozměr.

Dobry den,
s timto webem mam naprosto stejnou zkusenost jako vsichni predchozi zde píšící. Zarazi me ovsem ze ani po tolika stiznostech spotrebitelu tento podvodny web dale funguje a klidne dal laka dalsi obeti. Zarazi me ze česky právni řád neumoznuje tyto podvodniky vcas zastavit. Pokud se mohu pripojit k nejake spole zalobe, napiste mi prosim na suchi@email.cz. Predem dekuji. M.S.

Snad brzo zkrachuji!!!!

NIKDY NIKDY!!! od nich nic nenakupujte. Naletěl jsem jako debil a zaplatil předem za dva župany, které měly být k Vánocům a přišly teď v březnu. Je to hnus. Místo dvou županů přišel jen jeden. Vypadá jako kostým na halloween. Vše je moc dlouhé a nekvalitní. Bohužel se proti nim nelze nijak odvolat, zrušit a reklamovat objednávku. Prosím, šiřte dál a nic od nich nekupujte!

dlhá dodacia doba 3 mesiace
pomýlil som sa a zaslal som o euro viac a chcel som zrušiť objednávku rozdiel nevrátili a ešte som zaplatil clo na pošte keďže to prišlo z činy
reklamáciu mi neuznali tovar je nefunkčný a ja ho mam poslat do činy a riešiť to z Číňanmi najhorši eshop

katastrofa zboží neodpovídalo kvalitou ceně , přišlo po 2 měsícícch a heště jsem musel doplácet 550kč dph.

Booho je naprosta katastrofa!!!! Pred 10 tydny jsem zaplatila za balicek,dosud nedorazil a nikdo nekomunikuje.

stejná zkušenost, hrůza, zboží nedodáno, klamavá reklama, vše se dozvíte až po zaplacení. Tolik nespokojených klientů, dá se s tím něco dělat ?

I já se připojuji - objednávka trvala dlouho, pak zboží přišlo - nekvalitní, barva neodpovídala...... zkusím reklamaci, ale asi je to zbytečné!

Čistá pohroma objednávka 13,12,2022 tovar nie a nie sa dopátrať kde sa nachádza.....komunikácia len formulkami...jednanie žiadne ....neodporúčam objednávať nič...

Zboží zaplaceno 14.11.2022,dnes 12.2.2023 doposud nic nepřišlo.S urgencemi a reklamacemi bohužel stejně marné zkušenosti jako zde všichni zákazníci.


Moc si vážíme, že jste si vybrál právě naší nakupní galerii a věříme, že budete spokojeni. Udělali jste výhodný nákup a i přes to, že jste třeba produkty viděli i u jiných dodavatelů, věřte že kvalita by se mohla lišit. Naši dodavatelé mají zcela jinou prémiovou kvalitu a vy budete určitě překvapeni:-)
Tak jsem tedy po 2 měsících a zaplacených 2000kč a celním poplatku byla zaskočena prémiovou kvalitou a velikostí hader co dorazilo, reklamace a žádost o navrácení peněz samozřejmě hned automaticky zamítnuto, věnuji charitě, snad někdo ocení. Už nikdy víc, připojuji se k žalobě.

Tento eshop NIKOMU nedoporučuji. Tam už nikdy víc NIC nekoupím. Zboží došlo až po 40pracovních dnech v poškozeném obalu. Zboží je nekvalitní :-(

Scam scam scameři, ať jim karma utrhne ty špinavé ruce. 🤡🔪🩸💀🫀

Také jsem nanaletela objednala jsem si boty v10.10.2022 do tet nepřišly komunikace furt stejná odpověď .

Objednano zboží 19.12.2022, už jsem prestala doufat že prijde…..taky jsem naletēla…..😔👹

Tak jsem konečně dostal svoji objednávku ze dne 19.10.2022.Velikost neodpovídá ,a ještě jsem musel zaplatit clo.Jsou to chcípáci s cílem jen lidi nasrat a vypůjčit si od nich peníze. Všechny varuji.

Ach jo, já taky nalítla. A to jejich jednání. Prostě sprosťárna největšího kalibru. A poslední 3 emaily se mi od nich vrátily jako nedoručitelné.

I ja patřím mezi napálené zákazníky. Vůbec tam nenakupujte! Divím se ze takovýto e-shop co nedodržuje česky právní rad vůbec muže fungovat.

Bohužel jsem nejprve objednával a pak sledoval od koho. Nějaká Marie už mne dva měsíce ujišťuje, že zboží přijde každou chvíli. Ještě mne upozornila, že mají dodací lhůty až 90 dnů. Tak jsem jí opáčil, že Phileas Fog zvládl cestu kolem světa ve století páry za dnů 80, ale asi to nečetla. Nakonec mi došlo z pošty upozornění na zahájení celního řízení, takže budu ještě doplácet clo a bunda mi dorazí s koncem zimy, na niž jsem ji chtěl.

Zdravím,

i já se přidávám k dalším čekatelům, Kabát za 1600 nedorazil, komunikace z jejich strany žádná. Vánoce pryč, už se blížím ke 40 dnům, na které se odkazují ve svých obchodních podmínkách. Nyní po přečtení všech recenzí je mi jasné, že nedorazí ani do příštích vánoc, takže jdu hledat další kabát, ale rozhodně bez platby předem.

Také jsem objednala pro syna župan do nemocnice, chtěla jsem aby měl svůj komfort, je to zhovadilost, pokud někdo podal žalobu určitě se přidám. Jen nechápu jak je možné, že na takové recenze nereaguje portál nemaže jejich nabídky.

Objednala jsem si zbozi pred tremi tydny a do ted nemam ani cislo zasilky a ani zbozi. Navic se mi stalo, ze platba kartou mi prosla duplicitne, tak se mi castka srazila 2x a hned druhy den jsem si s nimi zacala psat emaily. Doposud nemam zpet ani duplicitni platbu.

První zkušenost s bohoo.cz a jistě poslední. Dnes po několika měsících dorazila dodávka, ze dvou objednaných věcí dorazila jedna, a na poště po mě chtěli ještě clo 204 czk,což při ceně mikiny 549 czk považuju za nepřiměřené. nikdy víc.

Taky nakupuji přes internet dávno, ale takhle jsem ještě nenaletěla :-(. Vánoční svetr, pokud dojde vůbec, možná přijde v létě. V předvánočním fofru jsem si nenašla recenze.

Bože, já naletěla také. Platila jsem kartou ikdyž jsem to nikdy nechtěla.
Chtěla bych podat žalobu, co proto udělat? Teď nevím co se stane když jsem zadala číslo karty? Pomůžou mi v bance?

I já se přidávám,že tento obchod nikdy více.Jak jsem stará,tak jsem hloupá a nepřečetla si recenze.Mělo mě zastavit,že nebylo možné platit jako dobírku.Teď ještě vyplňuji celní věci přes Českou poštu.Jestli ještě budu muset něco doplatit,tak jim to raději nechám.

Jak jsem starej tak jsem blbej.Dvacet let nakupuju na internetu a pak se nechám takhle nachytat.Čiročirý podvod,naprosto klamevé stránky a žádná komunikace- součást jejich know-how.Nechápu že ČOI po takových stížnostech na tuto rádoby firmu nekoná.Ono to snad není ani na stížnost na ČOIku ale přímo na trestní oznámení na spáchání trestného činu podvodného jednání.Ale asi se spoléhájí na to že kvůli pár stovkám je žalovat nikdo nebude.To je pravděpodobně součást jejich podnikatelského modelu.A platí to i ostatních eshopeh z tohoto hnízda.(TOP RISE)Na uvedené adrese samozřejmě nesídlí je to umělecká škola.A na adrese jednatele firmy samozřejmě tento pán nebydlí.A eshop patři firmě EPHEMERA SOLITUDE ECOMMERCE s.r.o.Sídlí v Rybné ulici 24 vedle Centra pro zdravotně postižené a místě jejiho sídla je zapsáno několik tisíc firem.Není to tdy jen nějaký podvůdný eshopek ale pořádný podvodný byznis.

Bohužel se též připojuji k ostatním tragédie na zboží stále čekám tak 3 týdny nedoporučuji dávejte si pozor odkud objednávate hlavně ne z tohoto odpadu…

Nemám slov, pokud hodnotím tento internetový obchod. Po zhruba 40 dnech mi přišel balíček přímo z Číny, ve kterém byl místo nabízeného luxusního kabátu flanelový "hadr", který se nedá nosit ani jako košile. Psala jsem e-maily, vyplnila reklamační formulář. Je to 30 dní...Na reklamaci nikdo nereaguje. Na e-maily posílají pouze automatickou odpověď, že zboží je na cestě!!! (Že se jedná o reklamaci, píšu do předmětu.)
Tento e-shop jsem neznala. Naletěla jsem...

Už tu žalobu někdo organizuje?

I já mám špatnou zkušenost ráda se přidám

Sestra si vybrala jakési kalhoty, že to chce pod stromek. Už mě zarazilo, že mi důrazně doporučovali, abych platil online kartou. Když jsem na to klikl, jen se mi otevřel webový formulář, kde po mě chtěli vyplnit číslo karty, kód, datum expirace. Ale POZOR, nejedná se o platební bránu, údaje zadáváte do webového formuláře, takže si to může kdokoliv, kdo dělá v tom eshopu, přečíst a pak použít ke svým nákupům. Vybral jsem tedy platbu převodem a odeslal. Emailem mě upozornili, že už zboží ve skladu balí a že je to přichystané a abych co nejrychleji odeslal peníze ... a znovu nátlak, abych použil platbu kartou a opět odkaz na jejich stránky. V emailu je tu a tam zmínka, jak to už jejich skladník balí a chystají se s tím jet na poštu, že to budou odesílat v 00:45 a že to budu mít během pár dnů doma. To už se mi vůbec nelíbilo a tak jsem se rozhodl kouknout na recenze a nestačím se divit. Napsal jsem sestře, že tenhle dárek jí ježíšek nejspíš nepřinese. Jen doufám, že mi teď nebudou vyhrožovat, protože při objednávce psali, že je to závazné.

Pokud už jste naletěli jako já, a komunikovat se s nimi opravdu nedá,(adresa je na Google mapách na základní uměleckou školu) tak kontaktujte svou banku ČS (george) Vám pomohou přes "reklamaci platby" 100% to jde při platbě kartou, mám vyzkoušeno. Přeji všem krásný den.

Čekám dva měsíce, opakovaně stejný mail o doručení …. 5-40 dní. Směšné, i když k pláči, že jsem taky naletěla.
Peníze nelze vrátit, oni už prý dodavateli zaplatili a tím to končí.
UŽ NIKDY!!

Bohužel i já rychle objednala údajně kabát. Zboží přišlo po několika urgencích po 2 měsících, ale hnus hadr, bohužel ani podlaha se s tím vytřít nedá a do kabátu to má hodně daleko, něco jako triko s dlouhým rukávem velmi podřadné kvality. I já bych se ráda připojila k hromadnému podání žaloby.
Doporučuji rozhodně NIC neobjednávat. Hodně štěstí

Od 14.10.2022 čekám na zaplacené zboží.Neustale s nimi komunikují. Posílají stále stejnou odpověď. Za 558kc stále stejnou odpověď....jak dlouho to bude trvat?Mrzí mne, že jsem si nepřečetli recenze. Určitě bych nic neobjednala...

nenakupujte tady to ce se Vám nebude líbit, nebo Vám nepadne, na 99% se Vám to nepodaří vrátit ve 14-ti denní lhůtě a tím odstoupit od smlouvy.

Ale tady aspoň máte adresu s kým budete jednat.

Vážený zákazníku,
je nám to velice líto, že Vaše reklamace nebyla bohužel ze strany dodavatele uznána. V tomto případě se jedná o finální rozhodnutí ze strany prodejce a i přesto, že jsme dělali vše co bylo v našich silách tak nejsme schopni žádným způsobem ovlivnit rozhodnutí dodavatele.
Vrácení platby tedy není v našich možnostech neboť naše nákupní galerie je pouze zprostředkovatelem zahraničního obchodu, nikoliv přímým prodejcem.

Zasíláme vysvětlení dle obchodních podmínek našeho obchodu :
5. Reklamace
5.1. Provozovatel se zavazuje řešit reklamace svých služeb (nedodání zboží, prodleva s dodáním zboží či dodání jiného zboží).
5.2. Provozovatel neodpovídá za jakost a kvalitu zboží ani za soulad zboží s ČSN či evropskými normami.
5.3. Reklamace dodaného zboží (nároky z odpovědnosti za vadu zboží či za škodu způsobenou vadou zboží) řeší Kupující samostatně přímo s Dodavatelem zboží.


Stále tedy ještě můžete zboží zaslat přímo dodavateli pro přezkoumání reklamace :
Shanghai TingYou Trade Co.,Ltd
IČ: 913101163423297705
Caobao Rd 1243-315 Shanghai
CN

přidávám se ke hromadné žalobě, objednala jsem pro přítele různé oblečení na dovolenou do Egypta za 2130 kč, myslím, že to nepříjde dle vašich informací.
Ví někdo, jak to udělat?
Pište případně na mejl modelky2014@seznam.cz

Ja som objednal dve bundy naraz obidve velkosť L. Po dvoch mesiacoch síce prišli,ale jedna-L a druhá menšia.Asi velkosť-S.Poslaná reklamácia,fotky a odpoveď žiadna. Pozor na nich sú to podvodníci.Už nikdy viac si od nich neobjednám a ani so žiadneho poboného eshopu.

Taky jsem naletela pořád čekám a stejná odpověď do kola .....nahlásit je

Když sleduji televizi a mluví se o šmejdech, jsem přímo hrdá, že jsem se ještě nedala napálit. Až do 20.11.2022, kdy jsem dala příkaz bance za dosud nedodané zboží (947,- Kč). Měl to být dárek pro vnučku. Jejich e-maily jsou plné rozporů a já si po přečtení recenzí uvědomuji, že jsem "konečně" šmejdům podlehla. Samozřejmě píši ČOI, je to poučení pro moje další nákupy. Nikdy peníze předem. Těm, co se takto živí vzkazuji - boží mlejny melou .......

Dobrý den, také jsem nalítla. Zboží za 970 Kč nikde, peníze nikde. Musela jsem vyplnit údaje pro celní prohlášení. Na email odpovídá automatická odpověď. Jsem naštvaná naštvaná naštvaná. Již nikdy více!!! Berte to jako varování pro ostatní 🙁🙃

No, tak jak to čtu, jsem asi nej. debil. Poslala jsem jim takřka 8000kč. Ten eschop se tvářil česky a hlavně ty kecy escop roku, odesíláme každý den atd.
Bylo mi divné, že by toho měl jeden eschop tolik. Jak zaplatíte ihned odesíláme zboží.
Při své inteligenci, bych si nejraději nafackovala. Čekám více jak měsíc a přišlo mi vyplnit clo. Jo a taky píší doprava zdarma. Vůbec nevím co mám dělat:-(

Tak jsem jim napsala ať objednávku zrušit a vrátí peníze a odpověď zní v žádném případě že jsem si měla zvážit dříve objednani

Tak co tu čtu tak jsem se nechala taky napálit objednala jsem šaty a psali jak už ke mě letí ale bohužel nic.A peníze taky zaplacený takže jsem poučena a tímto končím s objednávkami přes internet.

Dobrý den,i Já jsem bohužel naletěla. Zboží co mi přišlo po dvou měsících,hotová katastrofa!!!!na obrázku krásně nafocené a to co vám přijde se člověk nestačí divit....upřímně i s košem bych v tom nešla ven...dávejte si pozor mají to drahé a nekvalitní!!!měli by se stydět takhle okrádat lidi...hnus!!!

Absolutní shit. Zboží přišlo po několika měsících z Číny, kvalita katastrofická, velikost naprosto neodpovídá. Po kontaktování obchodu na jejich e-mailu s žádostí o vrácení zboží v zákonné 14 denní lhůtě bez udání důvodu a požadavku na vrácení peněz přišla odpověď, že mohu reklamovat. Reklamaci jsem odmítl, chtěl jsem využít možnosti vrácení zboží. Obchod přestal komunikovat. Po urgencích a argumentací českou legislativou mi poslali adresu kamsi do Číny, což jsem odmítl. Podávám podnět ČOI a píši předžalobní výzvu. Nemá význam s nimi jinak ztrácet čas.

Zde je adresa majitele firmy Top Rice ,která to provozuje
TOMÁŠ ŠARAI, dat. nar. 13. dubna 2002
Žitná 606/29, Nové Město, 110 00 Praha 1
Den vzniku funkce: 9. února 2022

Všichni co zde píší mají pravdu. Jsou to šmejdi prvního kalibru. Obchoduji dlouhodobě přes internet, vždy bylo vše OK,tady jsem nebyl ostražitý.Myslím si ,že žaloba nepomůže je to ztráta času i peněz. Jedině dotyčnému nebo dotyčné rozbít hubu.

Dobrý den, také jsem naletěl, 4.000 v prd... Navrhuji ovšem postup hromadné žaloby, nebo podání trestního oznámení. E-shop je registrován v ČR tudíž se musí řídit českými zákony. Provozovatel je sro A24 které vlastní jistý Tomáš Šarai https://www.nic.cz/whois/contact/A24CONTACT-221521 - 00051/

Nic od těchto podvodníků nekupujte!!! Zboží neodpovídá velikostní tabulce,reklamaci záměrně zdržují, zboží nevymění a pak lživě napíšou, že jste nedodali co potřebují!!! Reklamaci neuznávají!! Pozor jsou to podvodníci a lháři!!!

Objednáno zboží za 3900,-Kč , nedorazilo, na emaily nereagují. chci podat žalobu.

martincernyjarov@gmail.com.

Ach jo, já jsem si objednala dárek pro syna k narozeninám za 900,- kdybych to věděla tak ani náhodou.

21.10.jsem si objednala na booho zimni bundu,když tady čtu ty recenze,je mi špatně,můžete mi prosím napsat kolik byl ten celní poplatek?Děkuji

Zdravím tady všechny co naletěli jako já,,už je to 3 měsíce,co si dopisuju v mejlu s obchodem Boho...čekám na boty za 890 kč,,,,asi po měsíci mi přišlo celní prohlášení,že musím zapaltit poplatek,řešila jsem to s Boho a ti mi odepsali,že poplatek zaplatí,čekala jsem dál a znovu celní prohlášení,pokud ho nezaplatím,tak zboží nedostanu,tak jsem zaplatila a už mi přišejl mejl,že je to úspěšně vyřízeno,tak čekám,v jakém dojdou stavu,ale už se budu dívat na nabízené platby a recenze na neznámé obchody,co se tváří jako české.

Do prde...tak asi uz vim, proc mi zbozi jeste nedorazilo. To je takova skoda, ze mi pri hledani hned nevyjela recence. Takze rikate par mesicu...a to mozna??? Ach jo. To i muj chlap naletel na nakupu bot na hory...rozdil v nazvu byla jen pomlcka...a hned podvod...to mu rekli v bance.

NIKDY tam nekupujte. NIKDY. PODVOD

Dobrý den všem, i já mám velmi špatnou zkušenost, zboží objednáno před více než měsícem, a ke všemu mi chodí nějaké celní prohlášení. Nechápu, že ČOI nedá stop takovým podvodníkům, akorát se obohacují na lidech. Děkuji

Bohužel i já jsem naletěla, objednala jsem plavky počátkem srpna, dodnes je nemám, několikrát jsem urgovala mailem, dočkala jsem se podobných výmluv, jaké jsou zde zmiňovány
Takže poučení pro příště je opravdu
pečlivě hlídat recenze a nakupovat jen u prověřených eshopů.
Peníze holt oželím, ale podám také námět ČOI.

Tak se bohužel musím také připojit, objednala sem tento týden a tuto stránku jsem objevila až dnes, je mi jasný jak to dopadne, buď nepřijde nic anebo bůhví kdy a bůh ví co. Také nechápu, ze tyto podvodníci vůbec ještě existují, proč to coi nezakáže?

Také řešíme neúspěšně reklamaci. Jsme tři kamarádky a objednaly jsme tři dlouhé svetry ve třech velikostech v hodnotě cca 2500,- Kč. Zboží přišlo zhruba po třech týdnech a absolutně neodpovídalo produktu na obrázku. Jiný materiál, zmačkaný, vytahané rukávy jak pro slona, navíc všechny svetry v jedné, univerzální velikosti, bez jakéhokoliv štítku (při reklamaci ho chtěli nafotit :-(), prostě děs, běs, hrůza. Dáme podnět na ČOI, a pokud někdo plánuje hromadnou žalobu, určitě se přidáme. Kontakt na mně luisa.1@seznam.cz. Díky

Bohužel jsem na tuto stránku narazila pozdě. Jsem invalidní, navíc v časové tísni jsem objednala tepláky a dlouhý svetr za 1.300. Od Booho před odjezdem do lázní. Poprvé v životě jsem zaplatila něco předem. A samozřejmě peněz nemám nazbyt. Neposlali mi ani potvrzení objednávky, takže nemůžu nic sledovat.

Zboží hrůza, roztrhane, nekvalitní, hadry jak z popelnice, naběhl jsem a divím se že nepodame hromadnou žalobu a podat trestní oznámení to je vrchol a ještě nereagují a píšou jak jsou seriózní

V životě jsem se s takovou bandou nesetkala.A to kupuji na eschopech dá se říci hodně.Objednala jsem si zimní mikinu a ještě po mne chtějí platit clo.Jak tady čtu komentáře,tak kvalita výrobku zadna.Takže půjdu na postu a řeknu,ze nic nechci.Radši peníze oželím.

Připojuji se k ostatním. Po vytvoření objednávky se nic nedělo. Cca po měsíci mi přišla odpověď, že zboží už ke mě frčí.
Po dalších třech měsících stále nic.Jsou to podvodníci, kteří se neoprávněně obohacují. Divím se, ze jim to může beztrestně procházet, vzhledem k tomu kolik lidí už okradli.

Také jsem naletěla. Objednala jsem naštěstí "jen" kardigan za cca 900,-, ale zarazila mě dlouhá dodací lhůta a na mou odpověď chodí stále stejný e-mail, že zásilka je na cestě.
Jsou to zloději, neobjednávejte u nich.

Docela by mě zajímalo, zda se takový podvodný e-shop může nějak zrušit? Mají tam uvedené 2021 Oceněný e-shop roku! Což nemůže být pravdivé, normálně okrádají lidi a nikdo s tím nic nedělá? Jediné co je, tak je uvedený na ČOI, což je k ničemu, když na to každý přijde potom až když zboží objedná. Objednala jsem jednu věc u které bylo uvedené, že je skladem - počítala jsem tedy, že to mají skladem v ČR. Nakonec budu platit asi i clo. Uvidím až to přijde a pokud vůbec. Měl by s nima někdo zatočit.

Bohužel se připojuji. Od Booho.cz nikdy nic nekupujte. Jelikož jsem počítala s dlouhou doručovací dobou, objednala jsem od nich zboží (svatební doplněk) celé 4 měsíce dopředu. Dodnes mi nic nedorazilo. Nyní už zboží ani nepotřebuji. Psala jsem několik urgencí ale vždy mi dorazila jen automatická odpověď, že zboží může dorazit až za 60 dní od objednání. Trapná odpověď někomu, kdo čeká už 90 dní =o) Telefony samo sebou nemají.
Podvodníci!!! Škoda mluvit.

Souhlasim se vsemi. Booho.cz jsou PODVODNICI! Zbozi mi neprislo, posilaji automaticke emaily, penize vratit nechteji. POZOR NA NE ! NEPODPORUJME tuhle bandu.NEPLATTE CLO! Vratte zpatky, za neprevzane zbozi MUSI VRATIT penize i kdyby to trvalo rok

Už nikdy více. 17.7. 2022 jsem objednala 1 tričko, 2 halenky a 1 mikinu. Zboží přišlo dnes 7.9.2022. Otřesná kvalita u všech věcí, je to tak šíleně umělý materiál, ze všeho lezou nitě. Cena za vše 2.500 korun. To snad už u Vietnamců je lepší kvalita. Navíc to přišlo v igelitovém obalu, bylo to tam napěchované a po vyndání z obalů to vypadá jako onuce.
Snad něco unosím na doma a na zahradu. Oni to mají bohužel krásně nafocené, ale skutečnost je hodně jiná. Závěrem všem, kdo chtějí tam nakoupit, NEDĚLEJTE TO, ty hadry za to opravdu nestojí.

Také jsem na jejich stránkách objednala boty za 700. Nicméně se mi něco nezdálo a před platbou jsem začala hledat recenze. Od toho dne mi stále píšou e- maily a několikrát denně telefonuji, abych objednávku co nejdřív zaplatila, že je balíček zabalen a připraven k odeslání. Běžné e-shopy nikdy takto na platbu nenaléhajī. Samozřejmě platit nebudu a jsem docela zvědavá, co mi budou psát dál.....

Take cekam na zbozi uz treti mesic.....tohle nas stat podporuje?? A kdyz nekdo rekne a pise pravdy ...je odstranen web s tim ze je konspiracni?? Tak co decka......myslim si ze toto co se deje je predevsim vec nasich vladcu.....neb toto je nezajima....a tak si nekdo zalozi pekne firmu s nazvem....a okrada lidi.....on ten dotycny vlastne vubec neni blbej:-)Kdyz mu toto zakon umoznuje....ze?

Mam take velice cennou zkusenost s timto podvodnym obchodem. Oznaceni obchodnik roku a dodani zbozi do 2 dnu me tez oslovilo. Od konce cervna cekam na dodani zbozi. Pres mail " obchod" komunikoval, dokud jsem nechtela vratit penize. Je smutne, ze jim takove praktiky prochazi🤢. Hlasim se k hromadne stiznosti na COI.

Nejhorší moje zkušenost, objednala jsem pro dceru těhotenské triko, čekám už 4 měsíc. Reakce taková, že dodací lhůta muže být až 365 dní…
Dala jsem jim teď termín do konce týdne na vracení peněz a budu hlásit na ČOI
Přidá se někdo?

Také jsem naletěla na zboží co vypadalo lákavě a přitom levně. Objednala jsem na konci června a přišlo až tento týden. Po otevření balíčku jsem musela otevřít okno, jak je zboží něčím napuštěno a ten materiál to je hrozné, to bych na sebe ani nemohla obléci jak je to odporné! Reklamace zamítnuta. No co je tohle za jednání! S takovou arogancí jsem se dlouho nesetkala. Nechápu, že jim to stále prochází. Nenakupujte tam nikdo prosím!!!

I já se přidávám k Vám pro podání hromadného trestního oznámení a žaloby, naletěla jsem. Zboží objednáno 11.7, platba samozřejmě předem 957 Kč, zboží do dnešního dne nikde,na urgovaní mé zásilky přichází v e-mailu stejná automatická odpověď, a teď už nereagují vůbec. Dita.Kosova1995@seznam.cz

I já jsem nalitla, jsou to lháři, za zboží nejdříve inkasují peníze, nedodájí ho, na dotazy nereagují!!
Nic od nich nikdo nekupujte!!!!!

Bohoo.cz je nejhorší banda zmrdů u kterých jsem si kdy něco koupil. Termo nývleky asi za 500 Kč, skladem ihned k odeslání... Tak určitě, Na zboží jsem čekal 5 mesíců, následně jsem byl vyzván celní správou ČR, že mi přišlo zboží mimo EU a že musím vyplnit celní prohlášení + samozřejmě UHRADIT DODATEČNÉ CLO !!! Následně již doručovala Česká pošta. E-shop se tváří jako český obchodm komunikuje aboslutně OTŘESNĚ, jediný jejich profit je z ojebání zákazníků, kteří naletí jednou a více už pak nenakoupí. Normálně jsem slušný člověk, ale jak někde vidím napsáno "Boohoo.cz" vidím rudě, je to banda zmrdů a podvodníků, kteří mají dávno dostat od ČOI pokuty za nekalé obchodní praktiky a podvod na spotřebitele !!

Musím se bohužel přidat k záporným komentářům.Taky jsem naletěla,i když si dávám pozor.Do dnešního dne mi nic nedošlo a to jsem objednávala a platila v poloviné července.Doba dodání se po každém urgetním sdělení lišila a dodací lhůtu prodloužili až na 365 dní.Legrační,že?
Prý je to v podmínkách dodání.Ráda bych je viděla.I když mám číslo zásilky,také nevím,jetli své zboží někdy uvidím.Nebylo by lepší se obrátit na kontrolní úřad nebo rovnou televizi,aby si počíhali na další zmetky?

Pozor jsou to podvodnícijen okrádají lidi zboží je šmejd a peníze nevrátí.Jen se divím že na ně nepodal i lidé trestní oznámení

Úplně stejná zkušenost, bohužel. Tak ať jim naletí co nejméně lidí. Hrůza

Zboží přišlo za tři měsíce, zmačkané příšerné hadry!!!
NETUŠILA JSEM ŽE OBJEDNÁVÁM ČÍNU!
Jaktože to ČOI dávno nezatrhla když nedodržují pravidla pro objednávání na dálku??? Na co jako jsou a za co berou platy z našich daní? Proč není někde seznam takových podvodných obchodníků? Jak to že je nechají tady fungovat? renanovot@gmail.com

Mám stejnou zkušenost. Nemám ani zboží, ani peníze. Odepsali, že zboží může přijít do 365 dní. Mohu prozatím jen varovat ostatní potenciální zákazníky a stále dokola se e-maily upomínat.

Dobrý den, jsou nahlášeni na ČOI? Přece někdo musí řešit pochybné e-shopy.
Já si bohužel narychlo objednala dvoje boty. Celková hodnota 2tis. Přišly po 55 dnech. Kvalita je zarážející, výrobní cena odpovídá tak 100,- U jedněch bot špatná velikost. Reklamace složitá, zdlouhavá.

Také se případně připojuji k žalobě, objednala jsem za cca 3.000 Kč a zřejmě mi nic ani nedorazí :-(

Dobrý den. Vše co je výše zmíněné,bohužel pravda. Zatím jsem se nedocetla, zda je podána hromadná žaloba. Samozřejmě se připojuji.

I já objednala zboží za 797kc dne 14.6.22.Zboží do dnes nemám obávám se,že mít asi nebudu.Už niky nebudu předem platit je to nebezpečné.Jsem zvědavá jak dopadnu.

Zboží po 3 měsících ještě nemám a nejspíš budu platit clo. Asi přijdu o 2500,-....

Hrozná kvalita a navíc mi to ani nesedí. Vůbec jsem netušila že objednávám z Číny. Tady nic nekupujte!!!

Booho se tváří jako český prodejce, o Číně ani zmínka, dokonce bylo u zboží napsané expedujeme do 2 dnů...dodnes zboží nemám a nyní jsme vyplnila CLO, takže katastrofa.
Okrádají. Myslím, že hromadná žaloba by byla dobrá.
Nicméně tento způsob je dnes normální. Nedávno jsme naletěla úplně stejně, ale firma sídlila v Německu. Také se to tvářilo jako české stránky.

Koupila jsem si šátek v BOOHO.cz
Dlouhá dodací doba, ale ještě budu platit clo! Dost nepříjemně to překvapilo. Dejte si pozor.

Kamil Gabriš, Tomáš Šarai

Grázlové, okrádají lidi a spoléhají na to, že jim platbu necháme, ale takto budou okrádat dál. U mne je to sice pětistovka, ale nedáme se !!!
Prosím ozvěte se, pro podání hromadného trestního oznámení a žaloby !!DĚKUJI
ilonka1601@seznam.cz

Podvodníci, koupí levně v Číně a draze prodávají v ČR. Mě přišlo zboží použitelné, nepoškozené, ale jiný typ, takže je mi to k ničemu. Zboží nelze vrátit, neexistuje adresa na zaslání zpět do obchodu a peníze samozřejmě v prachu. Nechápu, na co je v ČR ČOI. Recenze jsou pouze špatné a nechápu, jak takový E-shop může ještě mít živnostenské oprávnění...

Neobjednavejte!!! Jsou to šmejdi, peníze nevrací a neuznávají reklamaci

Dňa 4.12.2022 som si objednal tovar cez Boohoo.sk a do dnešného dňa 15.7.2022 my nechcú vraťiť peniaze ani tovar.Dokonca už prestávaju komunikovať aj cez mail.Sú to hajzli!!!Ani neviem ako vymôžem úhradu spať.

PRÍŠERNÁ STRÁNKA! Nemám na to viac slov...

Dobrý den. I já jsem naletěla. Zboží jsem objednala v dubnu a přišlo skoro v půlce července. 2x jsem vyplňovala celní dokument a najednou byl balicek za dveřmi. Už nikdy bych si z toho eshopu nic neobjednala. Kvalita rozhodně neodpovídá tomu, co objednáváte. Není mi vůbec jasné, proč jim to někdo nezakáže!!!!

Take,stejna zkusenost za dost tisic. Myslite,ze ma smysl podavat zalobu ? Vzdyt ani nevime na koho...

Taky jsem naletěl 800kc v pr... nic neobědnávejte

bohužel i já jsem naletěla,objednala jsem 3 boty,jedny jsou v jiné velikosti a zbytek katastrofální kvalita,už nikdy

Podvodníci přišla jsem o 1200 Kč .

Bohužel stejná zkušenost, zboží nikde a když to tak čtu, tak ani zrušení objednávky či vrácení zboží (kdyby přišlo) zkoušet nebudu… k případné žalobě se ráda připojím.

Take jsem si objednala zbozi 2000kc a prisla mi detska skladacka po 3 mes urgovani,reklamace zadna odezva tudiz zadna spokojenost jsou to podvodnici jestli zitime hromadnou zalobu pridam se jako takove peníze v dnesni dobe,jsou masakr..

Bohužel jsem se nechala zmást nálepkou obchodník roku a recenze negativní jsem neobjevila. Nyní jsem o 1200kč lehčí, zboží nikdy nedorazilo. Jsem velmi zklamaná.

Nedoporucuji.Zbozi nekvalitní. Sunt.onuce. Nedá se to obléct mezi lidi.Leda ke kravam do chleba.

I já mám bohužel stejnou špatnou zkušenost, zboží ani po 4 měsících nedorazilo. Na moje urgovaní přichází v e-mailu pořád stejná automatická odpověď. A teď už nereagují vůbec. Naštěstí jsem objednala jen za 280,-. Pozor na ně, podvodníci!!! Nahlásím na ČOI.

To samé od září 2021 se s nimi dohaduji a dnes napsali že nic nedostanu ani peníze. Hlásím to ČOI. Do pekla s nimi

Bohužel, mizerná zkušenost. Mám objednané tenisky, byť za nevelkou cenu, ale zboží po týdnu není dohledatelné na sledování balíků a e-shop mizerně komunikuje. Objednávku nejde zrušit a nejde změnit adresa dodání. Na stránce uvádějí nepravdivou lhůtu dodání.

Mám stejné špatní zkušenosti. Objednala jsem dceři dvoje plesové šaty, na obrázku vypadaly nádherně, čekaly jsme na ně 40 dní, to co přišlo, byla parodie. Hnus, po složitém vyplnění reklamačního listu, jsem po 14 dnech obdržela email, že reklamaci nebyla uznána. Už nikdy tam NIC nekoupím, přišla jsem o 1400 Kč!

Booho.cz...Bohužel stejná zkušenost jako předchozí. Po dvou a půl měsících, kdy jsem zboží zaplatila, nemám ani zboží ani peníze. Když jim něco napíšu, přijde mi vždy stejná - automatická odpověď. Jinak než e-mailem se s nimi spojit nedá. Dala jsem podnět na ČOI. S penězi jsem se rozloučila, píši to hlavně proto, ať nenaletí další.

NEDOPORUČUJI, JSOU TO PODVODNÍCI, OBJEDNAL JSEM ZBOŽÍ, PO 2,5 MĚSÍCI KONEČNĚ DORAZILO, ALE PŘIŠLO MI ZCELA NĚCO JINÉHO. REKLAMACE NEMOŽNÁ A O VRÁCENÍ PENĚZ SI NECHTE ZDÁT

Bohužel i já právě nalítla....ortopedická obuv bez mála za 2tis. Nevzhledné, nepohodlné a silně zapáchjící barvou. Podpora se distancuje a odkazuje přímo na dodavatele. Ale provizi to ano

Strašný. Zboží mi nikdy nedošlo a podpora mi neustále posílala jeden a ten samý koncept kde se psalo že pokud nedorazí do x měsíců tak objednaji znovu nebo vrátí peníze dle mého výběru. Peníze ani zboží jsem nikdy neviděla. Bohužel takovou zkušenost maji i lidé blízcí mého okolí. Nedoporučuji platba předem online a zboží nikde. Takže pokud máte hodně peněz a nervu tak si zde nakupte ale pokud to hodně chcete tak si to rovnou objednejte i někde jinde :D

Jsou to mrd.. Doručí zboží co neodpovídá dané velikosti a nejsou schopni uznat reklamaci. Trapné a ubohé jednání!

Přidej komentář



Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich pisatelů a provozovatel tohoto portálu za ně nenese zodpovědnost



SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Slušivá móda na Orsay e-shopu v Česku končí

Víte, kam pro elegantní, ženskou, stylovou a nadčasovou módu? 👗 Rozhodně do Orsay eshopu! 👈

 

Mohito eshop s dámskou módou – recenze, zkušenosti a slevy

Dámy, rády nakupujete na ověřených eshopech 🛒 a je pro vás důležitá zkušenost někoho před vámi? ❓ Právě pro vás jsme zrecenzovali eshop...

 

E-shop Pepco – jak se registrovat a jak nakupovat přes internet

V obchodech Pepco si můžete za nízké ceny zútulnit svou domácnost! ❤️ Pepco má už více než 2000 prodejen po celé Evropě. Kdy spustí také e-shop?...

 

ODEBÍREJ NEJNOVĚJŠÍ NÁVODY A RECENZE