Zloději už ne už nás okradli na kost . Ani nerozumí státní kase. Rozhazují jak by měli kasu na cheat. Určitě budu volit. ANO!!
POLITIKA
Aktuální volební preference a průzkumy (září 2024)
Jaké jsou nejaktuálnější volební preference, průzkumy a potenciál politických stran či hnutí? Přečtěte si tento článek a dozvíte se, jak na tom strany jsou!
Jak vzniká průzkum – Preference, potenciál, model
Koho volit - kalkulačka – Aktuální volební model
Foto: ČTK/Šimánek Vít
Aktuální volební model 2024 – volební preference dnes
Všechny průzkumy oblíbenosti jednotlivých stran za poslední týdny najdete v této grafice. Mezi jednotlivými modely můžete přepínat pomocí rozevíracího seznamu nahoře.
Jak vznikají volební průzkumy před volbami - předvolební průzkumy?
Před každými volbami, které se u nás konají, se hlavně v online médiích na internetu ve velkém objevují různě barevné grafy, které značí, jak asi vše dopadne. Volební průzkumy vznikají tak, že tazatel (vyškolený pracovník agentury, která průzkum provádí) předkládá respondentům (vybraným občanům) otázky s možnými odpověďmi.
Každého takového volebního průzkumu se účastní cca 1 000 lidí, jejich vlastnosti (věk, bydliště, vzdělání) by měly v poměru odpovídat vlastnostem lidí v naší společnosti. Průzkumy se dělají například po telefonu, ale také přímo na ulicích.
Spoustu průzkumů jsme mohli vidět nedávno při senátních a krajských volbách a jistě existuje spoustu lidí, které průzkumy ovlivnily – chtěli například volit menší stranu, ale když viděli, že má v průzkumech málo procent, tak usoudili, že se to „nevyplatí“ a buď nešli volit vůbec, nebo zvolili někoho s údajnou vyšší šancí na úspěch.
Průzkumy ale samozřejmě nejsou neomylné, moho lidí třeba při dotazování nemusí přiznat, jakou stranu či kandidáta reálně bude volit. Dá se očekávat, že mohou předvolební preference ovlivnit například také americké prezidentské volby.
Důvěryhodné průzkumy: | TNS, Median, CVVM, STEM |
Nedůvěryhodné průzkumy: | Phoenix Research, SANEP |
Nejlepší průzkum: | volební kalkulačka |
Věděli jste, že na výsledek voleb si můžete také vsadit?
Rozdíly mezi volebními preferencemi, volebním potenciálem a volebním modelem
Existuje spoustu pojmů, týkajících se předvolebních průzkumů – každý však vyjadřuje trochu něco jiného. Udělejte si v nich díky našemu přehledu konečně jasno!
- 📌volební preference: asi nejpoužívanější forma průzkumu, která informuje o oblíbenosti politických stran, nepředpovídá však výsledky voleb. Zahrnuje i odpovědi těch, co se k volbám nechystají jít
- 📌volební potenciál: ukazuje, kolik procent by strana získala, kdyby dostala hlasy všech, co o ní uvažuji – součet tedy přesahuje 100 %. Respondenti totiž mohou v odpovědi uvést i více politických stran a zahrnuti jsou i zatím nerozhodnutí voliči, kteří svou úast u voleb zcela nevylučují
- 📌volební model: nejbližší odhad, jak by mohly dopadnout volby – počítá totiž s odpověďmi pouze těch, kteří jsou jasně rozhodnuti jít k volbám
Nevíte, koho volit? Nejlepším průzkumem je pro vás volební kalkulačka
Jak už bylo řečeno, rozhodně není dobré se nechat průzkumy ovlivňovat. Nejlepším nástrojem pro dosud nerozhodnuté voliče je určitě volební kalkulačka. V té odpovídáte na dané dotazy pomocí odpovědí Ano / Ne / Nevím, je mi to jedno.
Tvůrci kalkulačky pak porovnávají vaše odpovědi s tím, co mají strany či hnutí ve svých programech a co o dané problematice prohlásili. Na konci se vám pak ukáže, s kým máte největší názorovou shodu, což vám může ve vašem rozhodování pomoct.
Jdete poprvé volit? Ničeho se nebojte, hravě to zvládnete - více info ZDE
Hodnocení volebních průzkumů a preferencí: 9,3/10
- Potřeba: o potřebě průzkumů se lidé přou, mnoho se jimi nechává ovlivnit
- Kurzové sázky: na každé volby si můžete v pohodě vsadit
Přečtěte si, jak se stát členem volební komise a jaká je odměna
Hrajte zodpovědně a pro zábavu! Zákaz účasti osob mladších 18 let na hazardní hře. Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost! Využití bonusů je podmíněno registrací u provozovatele - informace zde.
Komentáře
Vím na 100 %, že nebudu volit vládní koalici. Je dobré šetřit, ale měli by začít u sebe, nikoliv u důchodců. Je mi z naší vládní koalice též hodně nevolno. Co dodat - snad bude líp :)
Hnuti GENERACE - to je BUDOUCNOST.
Doufám, že vyhraje SPOLU, jinak budemem všichni v háji a z dluhů se nevyhrabeme už nikdy. Hlavně ne populisty Babiš Okamura a spol.
zakládám novou politickou stranu, bude se jmenovat NE 2023 !!!
Jasně že volím Ano petikolkou nezachrání ani svatí půjde ke dnu to už je jasné teď a na Slovensku to dopadne také tak
Volím,stranu ve které jsem se narodila,a ona dokázala,že se dokáže postarat o všechny bez rozdílů.V té době žádný člověk nečekal na svuk skon na ulici.Jen proto, že tuto vládu znemožnili členové, které ideologií nevěřili,ale vstoupili do strany pro výhody a nebyli v zákopech ve 2.světové,naprosto tuto vládu zničili.Volím KSČM a sociální stát pro všechny důstojný život,žila jsem v té době a vím, že to jde.
NEDALO BY SE UVAŽOVAT O SPD JAKO JEDNÉ Z AKCEPTOVATELNÝCH STRAN ? TI, POKUD POZORUJI, G6UZORAKIPREZENTUJÍ NEUSTÁLE STEJNÉ NÁZORY A HÁJÍ ZÁJMY REPUBLIKY.
ANO - nejlépe s Okamurou, ale ten asi není schopen rozumné koalice. Jinak mi sedí oba, pan Babiš o kousek víc... Z těch spotvořenců pravice a krajní pravice nikdy nic dobrého pro lidi nevzroste...
Tak už máme co jsme chtěli.výroba eleltrické energie jedné kilovaty 85 haléřů, za tu ji prodáme na burzu do Lipska a zpětný kup zastropovaný naši vládou je 8 Kč. Sláva jim jsou pašáci. Ruský plyn je eee, nekupovat. Sláva Orbanovi , to ale čípek, ten myslí na blaho Maďarskaa,klobouk dolů. Táta řípkal: malý dvorek, dlouhý bič a za 30 minut by naše vláda přisla k rozumu. Lid si zaslouží to blaho jaké si zvolil a je nepoučitelný. Ať se těší na zimu, svetry, jak pravila Pekarová, Vám mohu vpočtu 2 kusů dodat.
volím ANO!!!!!!!!!!!!!!
Volby vyhraje pan Babiš
Půjdu letos poprvé k volbám a jsem rozhodnut, že budu volit ANO protože zažívám něco strašného co se týče zdražování.Sleduji Internet kde pan František prohlásil,že pan FIALA je blbec.Já si myslím,že to je slabé slovo.Ty lumpové co jsou s ním ve vládě by měli být postaveni k soudu a dostat doživotí zato, co provedli s naší zemí.
Myslím.že volby vyhraje ODS, ale nevím proč neudělá koalici s hnutím ANO a bylo by vše v pořádku. Premiér by mohl být pan Fiala a jeho zástupcem pan Babiš nebo obráceně. Uvažujte!
Došlo ke ztrátě práva .chodit k volbám, neboť koalice sdruží strany podle svých potřeb, takže mnou volená strana nebude mít sílu být zvolena
Vytváření koalice není demokratické a mělo by dojít k úpravě volebního zákona
Volby za současného stavu jak proběhly jsou normálním volebním podvodem. Děkujeme vám soudruhu rychetský za to, jak jste tento podvod pidistranám poradil a souhlasil s tím. Jestli budou takto probíhat volby i nadále, tak jsou zcela zbytečné. Vždycky se najde dostatek pidistran, které přečíslí jakoukoli nejsilnější stranu. Děkujeme a odejděte. Škodíte této zemi už dost dlouho.
Z této vlády je mi na zvracení!!!!!!!
Chybí nám zde strana, která bude pro občany a nebude rozdělovat společnost. Za mne transparentní strana, která zaručeně myslí na lidi a je bez skandálů je Přísaha občanské hnutí Roberta Šlachty. Kdo byl na jeho debatách pochopí;)
Dobrý den doufám že to všichni vidíte co ta pětikolka v čele s Fialkou provádí už nikdy ODS,Top-09,Piráti,KDU-ČSL,STAN,jsme tak nepoučitelní nám nestačil KLAUS,TOPOLANEK pořád budeme volit pravičáky kteří myslí jen na sebe a lidi ženou do chudoby lidi vzpamatujte se koho budete příště volit dost bylo zla a pravice.!!!!
Tak nebo tak petikolka půjde ke dnu to už je jasné ted
Dobrý podvečer
Volby do zastupitelstva obce a města 2022, pozor občané strany a koalice v právicni a piráti jsou podvodní pouzdro vládnutí, tak zvolte změny Ano, ČSSD, SPD a zelení,a naše obec Hrádek..
www.facebook.com,a www.obechradek.cz.
Do budoucna volím ANO za těch pár dnů co velí toto shrabané smetí 5 stran to stačí
Z důvodu podpory levice, která je nejlepší, budu volit KSČM. Ale moc fandím Babikšovi.
Strany které by neměly hlasy se dostaly do vlády a budou nám poroučet 😥😥😥
Koalice nebrat, lepší ANO, koalice je volební podvod na voliče😥😥😥
Musíme volit druhou nejsilnější stranu... Babiš nesmí být u Koryta... nemá cenu volit menší strany, jinak tam bude pořád.
Cesky narod si -doufam- takovou vladu nezaslouzil ! Zpravy jsou .. katastrofa korupce StB Alkoholismus ? Drzim Cechum palce na volby a mozna vyhraje alespon nekdo, jako byl Vaclav Havel ..
Mnoho pozdravu ze Svycarska
Politici převážně vsázejí ma to,že člověk zapomíná.Jinak si nedovedu vysvětlit preference SPOLU.Jen si voliči vzpomeňte,jaké byly aféry za vlády Modré Straky.Stále se něco dělo.Nebo to někomu chybí?Souhlasím s příspěvkem od Wendho a všem přeji hezký den.
Ještě že rozhodnou rozumní voliči a né takoví co se tu sešly. Hlavně jděte k volbám a neurážejte politiky. Je to ubohé! Za Komančů to bylo trestné. Jsme snad kulturní národ? Když nevyhraje můj kandidát tak respektují vítěze. Přeji krásný den.😅👍
Volím Ano, Pirstan a Spolu nevěřím, umí jen kecat, v době covidu nehnul prstem, jen kecali
Jenže atlet soutěží v disciplíně,která je individuální,soliterní. Politika byla vždy o diskusi a spolupráci.
Myslím, že by jsme se už mohli konečně obejít bez různých psychopatů, estébáků, zlodějů, komunistů, oligarchů, japonců, lhářů, slováků, extremistů atd......v naší vládě a parlamentu.
Nejhorší paradox u voleb je, že hlas idiota či dementa má stejnou váhu jako hlas třeba akademika či profesora! Z toho vyplývá, že dva dementi jsou víc než jeden akademik. U voleb kde se rozhoduje o mé budoucnosti smutná představa.
Pošpinit Babiše, vnést mezi lidi pochyby a publikovat bláboly. To je ten "seriozní" boj protistran. Faktem je, že nikdo pro republiku v historii neudělal víc, než Babiš. No a jestli má peníze?, co na tom. Jsou tisíce jiných, co je mají taky a pro národ nehnou ani prstem. Jak může někdo závidět druhému schopnost, vydělat prachy. Ono se to ze zabuju dobře kritizuje, když není zodpovědnost. Bartoš a Fiala, to jsou jen tlučhuby. Jestli chcete porobu, tak je volte!
Jak vybrat menší zlo? To je letos opravdu těžké...-4
Koukám, že uživatel Bedřich o pár řádků výše, to má jasné. Opakuje bláboly z televize Nova, Barandov, Blesku atd. Asi si o lidech nic nečte a nezjišťuje, ale to je zjevné z jeho znalosti češtiny...( spojuje ho to s jeho vzorem - motýle atd...).
Volit někoho, co něco dokázal?
Určitě je měřítkem lidských hodnot počet peněz na kontě... Bez ohledu na to, jak legálně je získal, koho uplatil, komu vyhrožoval, no hlavě, že koupí důchodcům koblížky a přidá na důchodech ( na což si půjčí a zadluží stát na dalších mnoho let)...
Ano mi z principu nevadí (i když s nimi nesouhlasím), byl to vítěz voleb ( a asi bude i letos), ale to je prostě demokracie. Co ale nemá s demokracií nic společného je trestné stíhaný premiér, který si přes zahraniční firmy "ulejvá" miliony a nám tu zřizuje EET, dosazuje si všude své lidi, svými firmami ruinuje státní zakázky a ve výsledku ho nikdo neodsoudí, protože všude má své lidi a pokud ne, tak je uplatí nebo zastraší... A stále mu to prochází...
Nemám iluze, že Bartoš nebo Fiala budou čistí jako lilie, ale Bureš prostě překročil únosnou mez...
A kdo by naopak měl překonat hranici 5%?
PŘÍSAHA
Robert Šlachta, pokud překoná 5 procent, tak je prakticky vítěz voleb, protože má nejsilnější koaliční potenciál. Nechme na něm, zda půjde do koalice s KSČM, ANO nebo s PIROSTAN - SPOLU (alespoň se ukáže, jestli to byl nebo nebyl Burešův kůň a to mě docela zajímá, proto mu zkusím dát šanci). Bude to ale i otázka povolebních vyjednávání. Já osobně bych byl spíše pro variantu č. 2, přijde mi to jako jediná rozumná koalice, která nás vyvede z temnoty. Obávám se že zlý Ovar na hradě tomu bude bránit zuby-nehty (invalidním vozíkem / becherovkou v jeho případě), takže se nové vlády dočkáme asi až v roce 2022.
Jo a nenechte se odradit předvolebními průzkumy, statistická chyba může být cca 1-3 procentní body. Z historie víme, že spíše mladé strany získaly o 1-2 procenta více než říkaly průzkumy, naopak ty staré shnilé ve finále ztrácely až 7%. Viz obrovský propad ČSSD před čtyřmi lety. Děkuji a přeji všem Šťastnou volbu :-)
Začnu tím, kdo by se neměl do sněmovny už dostat:
ČSSD - doufám, že už se spláchnou do kanálu, aby se nemohla zopakovat koalice STB-KSČSSD. Správná dvojka Maláčová - Stropnický na mě působí sice docela sympaticky, ve volební kalkulačce mi vyšli jako vítězové a jako fanda do železnice bych je měl volit, přesto díky záporné dvojici Škromach - Hrabáček je volit nebudu. Ve šťastné volbě Jindřicha Šídla navíc Maláčová pronesla, že budou mít 40 procent, nespletla se o nulu, nebudou to spíše 4? :-)
Vím jedno. Budu volit toho co něco dokázal a má rozvíceno v hlavě. Nebudu volit feťáky, strany, které podporují úchyli a dovoz migrantů, hluponě a ekonomické amatéry. Nechci euro, EU a NATO.
Volím ano protože normálně k volbám nechodím a ty ostatní děti dělají je katastrofa.
Volím ANO za žádné jiné vlády po revoluci jsme se neměli tak dobře jak nyní.
Po revoluci vzniklo ODS a vše co se po válce vybudovalo během chvilky bylo rozkradeno a obyčejní lidé si museli utahovat opasky.SPOLU je nějaký spletenec,protože každá strana ze SPOLU měla odlišné programy a najednou jim to nevadí,protože ODS by samo nevyhrálo.
Měli by vládnout komunisté a byl by klid. TO BY byl krásný život.
Euro? To budete cumet a brecet az dostane vyplatu v Eurech a pujdete do obchodu a uvidite ty cenu hned vam bude do place.
Co se tyce zadluzeni?Stat je uz od roku 1989 zadluzen a myslite ze dalsi vlada nas oddluzi? HAHA Jak taky vsechno co jsme mely uz se davno rozprodalo
A urazet porad naseho prezidenta a premiera (at uz je to kdokoli) sami jsme si je zvolily tak nevim kdo si myslite ze jste
Já si pevně stojím za Přísahou, podle mě je Šlachta férový člověk který si na nic nehraje. Myslím že to do Parlamentu dotáhne a dokonce jsem si na to vsadil (https://sazkynavolby.cz/) - aktuální kurz je více než 3, což je podle mě tutovka :-)
Řešení všeho, co by si většina pracovitých lidí přála:
https://volnyblok.cz/ostatni/program-volneho-bloku - /
Interní průzkum ANO dal dle jejich whistleblowera Volnému Bloku 7,5% už před 3 měsíci, takže 10 tam nejspíš bude.
https://volebnipruzkum.eu/
Inu - vůbec nemusíte mít rádi strany kolem středu politického spektra, jejich koalice, či jejich představitele - prosím - to opravdu nemusíte. Ale, máte-li rádi svou rodinu, své blízké a chcete udělat něco i pro sebe, budete nakonec demokratické strany, či jejich koalici volit. Je to jediná možnost, chcete-li něco udělat pro demokracii současnou i pro generaci příští - nic jiného Vám prostě nezbývá - je to opravdu jediná možnost.
Pročetl jsem si tuto diskuzi a rozhodl jsem se že také musím vyslovit svůj názor.
Před nějakým časem mě oslovila rozumná politika STAN(Rakušan).
Bohužel se tato strana spojila s pro mě nevolitelnou stranou PRIMÁTÚ.
EuroHujer Bartoš a to jeho předčasné skákání EU do prdele,
následované zcela(až na výjímky) nekompetentními lidmy ve straně PRIMÁTÚ je zcela odrazující.
Koalice SPOLU, vedená naprosto nesimpatickými Fialou(Stanjurou),přemoudřelou rozumbradou Pekarovou a všeznajicím pánbíčkářům.
Za doprovodu pachuti z rozprodání(rozkradení)republiky těmito subjekty v minulosti, je musím prohlásit za již nikdy nevolitelné!!!!
Stejně tak ČSSD!!!
SPD - Tomio Okamurka-Demagog....(poslední volba)
KSČM - z nouze moje volba v předchozích volbách(vyhozený hlas, nic nepředvedli)
TSS - strana bez preferencí(vyhozený hlas) možný příslib do budoucna.
Přísaha - strana bez preferencí(vyhozený hlas) možný příslib do budoucna.
ANO - nikdy jsem je nevolil, ale teď z důvodu totálního znechucení zcela trapné a ubohé opozice v době covidové a postcovidové to zřejmě hodím jim.
Co říci na závěr?
Snad jen to že volba ANO je volba horšího z nejhorších.
Good Luck.
Heleno, kdy jsi upadla na hlavu? Přece normální myslící trochu vzdělaný člověk toto nemůže vypustit z úst.Tak jako za Zemana a StBabiše se stydím i za Tebe a tobě podobné. Kam až jsme to klesli.....
Ze všech stran ať tam byla jaká koliv je ANO nejlepší budu volit ANO
Jsem již velmi stará žena,nar.v roce 1933.Takže mohu porovnávat dění kolem sebe.Naštěstí mám dosud zdravou mysl, takže se mohu řídit svým rozumem a mohu porovnávat.Prožila jsem válečné období , poté řádění komunistů a nyní, kdy by bylo třeba si oddechnout a žít klidným, spokojeným životem, máme na hradě zlého, mstivého muže, který to se svým národem nemyslí tak upřímně, jak sliboval a premiéra ve Sněmovně o kterém lze říci, že je zloděj a lhář.Nadělal obrovské dluhy, aby z nich mohl poskytovat drobné dary občanům a tím si kupovat jejich hlasy.Je třeba si uvědomit, že si tyto dary platíme sami ze svého.Další generace zde budou mít spáleniště a tyto dluhy budou muset zaplatit. Za jakých podmínek? Všechny životně důležité potřeby budou nutně zdraženy.Já osobně věřím takovému člověku, který v minulosti již prokázal, že myslí především na dobro naší země a neohání se pouze planými,většinou nesplnitelnými sliby, Je jím Robert Šlachta a jeho Přísaha.Dám mu ráda svůj hlas.
je zajímavé, že se nikdo nikdy nezamyslel nad tím, proč se na pány Zemana a Klause nikdy nenašla žádná konspirace s komunistickým režimem kromě ubohé žádosti o kandidáta o členství pana Klause. Řekl bych, že jejich jízdy do Moskvy jsou výjezdy pro instrukce, jak opět vtáhnout tuto zemi do područí velkého bratra. Babiš má peníze z podivných zdrojů a proto budou lidé volit ANO(italsky řitní otvor). Je mi s podivem, jak mohl zapšchlý a zamindrákovaný vševěd dvakrát vyhrát prezidentské volby a jak může člověk, který něco slíbí a za půl hodiny si to nepamatuje vést tuto zemi. V roce 1990 měly být okamžitě rozjety soudy s prominenty KSČ a nemuseli jsme být v tomto srabu. Demokratické strany jsou osočovány, že budou krást a mezitím Bureš bere celé Česko jako rukojmí pro své kšefty. Nerad bych se dožil Lukašenkova režimu v této krásné zemi. Pro mne jsou koaliční strany menší zlo než odpadlíci od ANO nebo jeho přisluhovači.
Ještě chvíli bude Bureš vracet české hospodářství k Vašemu normálu a nezbude tu už nic, než jen dluhy. Zadlužovalo ANO tuto zemi, když se dařilo nejvíce? ANO. Prožrali a rozdali státní rezervy ve výši 100 miliard Kč, které vytvořili předchozí vlády. ANO. Zadlužují aktuálně tuto zemi doslova stovkami miliard ročně, dokonale bezprecedentně. ANO. Kdo to zaplatí - přesně takoví lidé, jako jste Vy Gabi...
Česká republika je svrchovaným státem s liberálně demokratickou ústavou. Problém je v tom, že zde přímo proti zásadám této ústavy vystupují nejvyšší ústavní činitelé pod přísahou, které říkáme ústavní slib. A tento slib den, co den porušují, lžou, jako když tiskne, kradou, podvádějí, oblbují, klamou a dezinformují v masovém měřítku. Přitom sami za celá léta nedokázali vůbec nic, žádné dálnice, rychlostní železnice, nebo internet, levné mobilní a netové služby, žádná modernizace armády, jen populismus, extremismus a demagogie. V čele toho všeho bývalý estébák s estébáckými manýry, sociopat s několika dalšími poruchami osobnosti a nad ním na Pražském hradě, ležením v Lánech egoistický a prolhaný magor, doslova další ruský prezident, který ani nemá mobil. A komu nestačilo, ten se bude muset spokojit s tím, že tentokrát stačilo těm rozumnějším, kteří ještě jsou schopni definovat, v čem to tu už několik let žijeme od deseti k pěti, když Lépe, už dávno bylo a čeká nás placení za tento politicky stupidní večírek...
Součet je 130%, nejde tedy o volební model, n ýbrž je to " potenciál"
autoři článkuinapřed vše řádně vysvětlili , a pak popletli
A té estébácký pakáži z ANO patří to stejné!!!!!!
Bít rudý kůže na věčné časy a nikdy jinak.Chybí nám někdo jako pan Augustin Pinochet.!!!!!Mnoho demokracie škodí!!!!
Nevolím fašisti, volím Volný blok.
Ten Kantar tam má nějak moc procent.Že by ty,co přimázl ODS.
Pravda ovšem je, že průzkum přijatelnosti nelze spojit s volebními modely. Proč to dělají, není jasné, asi taky nepochopili rozdíl.
Tomáši, nepochopil jsi, že nejde o volební předpověď, ale o průzkum přijatelnosti. Kdo váhá mezi volebními stranami, ten se započte všem pro něj přijatelným. Na příklad, kdo chce volit komunisty a Přísahou, započte se těmto dvěma kandidaturám.
Kantar asi nezná vůbe ani kupecké počty, protože souče preferencí je u nich 130% věřte, nevevěřte potom jejioch průzkumu!!!!!!!!!!!!!!
Nedopusťte to, co je v Senátu! Senát se snaží vládnout a nemá na to právo! Nedopusťte, aby měly tzv. demokratické strany ústavní většinu i v poslanecké sněmovně! To snad Bůh nedopustí! Modleme se!
Když jsmr voli,žerme seno.Bureš do tepláků,komouši do pekel...horší už to nemůžebýt.
Hnutí ANO už nevolím nikdy, teď jdu Pirátům a stan., nebo do Přísahy.
Sazite na Šlachtu ,ale pry je to leva ruka Babise.Jeste nam po volbach tito dva ukazou🙁🙁🙁🙁
Komu nevadí zloděj v čele vlády? ..zloději. Komu nevadí blbec v čele republiky? ..blbci. Jestli dopustíte pokračování, budu se stydět za náš národ. A pak jedině odjebať sa odťialto.
Kdyby náš národ měl alespoň průměrné IQ nikdy by nemohl být prezident dementní alkoholik a premiér největší zločinec ...
Každá strana má nějaký program a líbivě slibuje kdeco. Důležitější než vlastní program je to, jak jej strana plní a jak za něj v parlamentu bojuje. Další důležitý prvek je, zda politici opravdu plní své poslání nebo zneužívají svou pozici ve svůj prospěch. A zde se už politici "tradičních" stran ukázali. Jedinou naději vidím v hnutí PŘÍSAHA.
Volim opet ANO ANO ANO jsou nejlepší!
k volbám 10/2021
Budˇ my voliči jim dáme výprask ve volbách , nebo výprask (od nich) budeme dostávat další měsíce my ! Čím více se s lejnem mažeš ,tím více smrdí !
volby 2021 - IQ národa se plně ukáže
ODS tady vládla roky. Dokonce uzavřela zločinné spolčení s ČSSD. Že by v zájmu voličů?
Jediným zájmem těchto "spravedlivých" jsou oni sami, resp. jejich kmotři.
SAKRA, to nemáte paměť?
Byli odstaveni od státních peněz a dnes jsou velmi, velmi vyhladovělí.
Snad si nemyslíte, že vám něco přenechají ... hahaha
Volím přísahu. Jina možnost není. Ty co tam sedí nic nedokázali.
Sledujete SPD? Chrání Rusy i po Vrběticích. Nechápete kdo je platí a úkoluje?
tzv,demokrati jsou vzteky bez sebe, že nemohou k prachům. Mají jedovatou pěnu u úst po celou dobu. Žádná konstrukce jen destrukce. Volím ANO! Nechci euro atd.
Piráti a Starostové jsou jediná možná volba pro lidi co chtějí spravedlnost a dostat za mříže korupčního Babiše, Faltýnka.a Schillerovou.
Budu volit Ano, aby měli šanci vratit hospodařeni statu k normálu.Babiš má svoje chyby...ten tlak od opozice by málo kdo vydržel...
Volila jsem starosty, budu volit ANO. Opozice mně zklamala při schvalování nouzového stavu. Nedalo se to poslouchat.
VOLÍM ANO, PROTOŽE TY KOALICE A PŘÍPADNÉ POVOLEBNÍ SPOJENÍ TĚCH KOALIC JE PODVOD A ZNEVÁŽENÍ VOLIČŮ. TO TY VOLBY MOHOU ZROVNA ZRUŠIT A ROZDĚLIT SI KORYTA BEZ VOLEB. JIM VŮBEC NEJDE O LIDI, ALE O JEJICH ZÁJMY/ PRACHY /. JE TO HNUS!!!!!!!
VOLÍM ANO, PROTOŽE TY KOALICE A PŘÍPADNÉ POVOLEBNÍ SPOJENÍ TĚCH KOALIC JE PODVOD A ZNEVÁŽENÍ VOLIČŮ. TO TY VOLBY MOHOU ZROVNA ZRUŠIT A ROZDĚLIT SI KORYTA BEZ VOLEB. JIM VŮBEC NEJDE O LIDI, ALE O JEJICH ZÁJMY/ PRACHY /. JE TO HNUS!!!!!!!
přísaha- papaláští fízlové, kteří žádnou korupci záměrně nikdy neodhalili, ano ani babiš ještě není u soudu, to je jejich práce. a to by tady někdo chtěl volit.
Spojeni politickych stran ODS a Piratu se stranami,ktere by se nedostaly do snemovny,nebo maji nizke preference /protoze je obcane NECHTEJI!!!/ je PODVOD a PODRAZ!!!K maturite si take nebereme "pomocniky" a ukazeme,co umime.Pirati a ODS asi neumi a snizili se k podlosti!!!Volim ANO a Babise!
No ten kdo chce zavést euro je určitě hodně mimo.
Pro slušného člověka který chodí do práce a platí daně je jediná možnost SPD.
Myslím že spousta zejména mladých voličů považuje volby za recesi a volí Piráty. Vůbec si neuvědomují důležitost tohoto aktu. Vím že je těžké vybírat. Proto až půjdete k volbám volte odpovědně a myslete na budoucnost vašich dětí. Volby skutečně nejsou recese.
TOP09, v koalici SPOLU by to zasloužila vyhrát, protože jediná se neřídí průzkumy a má odvahu říkat pravdu, že naše země pod Babišem nezkvétá a že je třeba zavést EURO!
Tuším, že výsledek voleb odpovídající tomuto odhadu by byl tím nejlepším, co si lid této země zaslouží. Jen ne Slovák Babiš a jen ne Japonec Okamura.
Můj typ: Volný blok 12%
Za ten Covidový rok, místo, aby držely strany spolu a měly důvěru lidí, házely na sebe špínu a jen kritizovaly. Nebylo z koho vybírat. Je potřeba změna a tou je Přísaha. U mě jasná volba.
Stále se tu točí a probírají ty samé strany. Nehledejme důvody proč a jak ne, hledejme způsoby jak dál a lépe. I menší strany mohou hrát velkou roli.
Dejme jim šanci
Volte ty, co to s ČR myslí skutečně dobře a jsou schopni splatit všechny dluhy,aby se nepřenesly na budoucí generace.....
Budu volit Šlachtu....
Babiš by neměl být v čele státu , ale v cele na Pankráci.
Změna je nevyhnutelná. STBák v čele, pomatený Zemák na hradě, jejich zkorumpovaní posluhovači Minář a Efko … může být něco horšího ?3
Prodloužení vlády tandemu Babiš Zeman nás přijde ještě dráž než vláda bývalé mafie modrých s oranžovými. Kydání nepravd na Piráty je projev strachu ze změny. Snad se najde dost těch, co se nebojí.
Bát se čehokoliv nového je zbabělost a nedat šanci mladým se vymstí v pokračování stálého a otravného stereotypu bez konce. Jsem starobní důchodce a zažil jsem jen politické pokrytectví...
Líbí se mi jak zaplacení Trollové popisují věci, kterým vůbec nerozumí. Dá se očekávat, že i text, který mají napsat jim posílá hlavní Troll v sms.
Vláda Andreje Babiše je dle mého názoru nejůspěšnější ze všech vlád samostatné ČR. Je trochu v nevýhodě, že je menšinová ale přesto se jí podařilo spousta dobrých věcí. Předchozí vlády se snažili dělat zákony tak, aby mohly beztrestně rozkrádat stát a okrádat občany.
Všechny tyto volební průzkumy jsou jen vylhaná propaganda opozičních stran za účelem ovlivnění voleb. Když vás zastaví s otázkou ohledně voleb a odpovíte jinak než by potřebovali jednoduše vám zdělí - Omlouváme se ale nejste vhodný respondent pro náš průzkum. Směšné divadlo. Směšná a prolhaná opozice. Volte piráty a poserete se z toho.
Za mna je jedina rozumna alternativa SPD a kto voli piraty tak musi bejt dost mimo :(
oprava-pleny
Pane mikulášek jake peny nosíte vy.
Netěšte se príliš na změnu po volbách, pravděpodobně se nic zásadního nenastane. Ať tam bude kdokoli, musí být skutečně schopen svůj program prosazovat. Dřív jsem si myslel, že spásou naší země budou piráti; mladí lidé s pokrokovými názory a schopností se oprostit od všeho "starého" a nepotřebného. Dnes, ale spíš vidím příliš agilní jedince s touhou po moci, neváhající udělat cokoli aby se dostali nahoru. No za mě jak říkají britové: "better to cooperate with devil you know",lépe spolupracovat s ďáblem, kterého už znáš...;)
Pokud bych chtěl volit ODS, pak nemůžu. Vadí mi TOPka. Pokud bych chtěl volit Stan, pak nemůžu. Vadí mi Piráti. Zbývají další 4. Snad si vyberu. Koaly nevolím.
Všem bezmozkům,kteří neumí příjmout co jim nepasuje do krámu , pěkně děkuji!Supergumy chtějí sahat druhým na jejich ústavou zaručená práva.Přečtěte si Voltairovu myšlenku , jestli vás něco trkne.
Je to krása, tráva bude zdarma, perník se slevou, teploši se budou ženit a vdávat, adoptovat děti. Ekonomické vedení země budou mít v rukou šílenci.
Koho volit? Osobně bych uvítala stranu ,která by byla šetřivá a nechyběla by inteligence, sebereflexe,poctivost,prostě značka ideál. Nejsem naivní, lidé jsou různí a kdo tvoří strany, ti nedokonalí lidé. Budu se snažit vybrat nejmenší zlo,pokud budu schopna podle mediálního obrazu rozeznat to dobro pro nás občany, potažmo pro mne,zatím opravdu tápu...
Je to prosté, do 18 let namají volební právo a od důchodového věku by ho také neměli mít. Zdravím bývalé komunisty ale jděte už do někam (prdele),a pište pod vlastní jménem a ne anonymně.
Babiš S Hamáčkem lezou Unii a USA do míst, kde končí záda, celá sněmovna poslouchá výmysli a konspirativní ptákoviny američany řízené BISKY. Koho volit, asi Přísahu, jinak to nevidím.
Krédo Spolu a Pirátů je evidentní:"Čím hůře tím lépe". Předvolební kampaň již dlouho probíhá a to je teprve začátek. Něco jako politická kultura je naším politikům cizí a stále věřím, že naše občanská společnost je na tom mnohem lépe.
Piráti se stále více odhalují a tím pádem jim budou preference klesat (u hodnověrných průzkumů preferencí). Takže ti budou naštěstí mimo hru . Myslím, že do toho výrazně promluví Přísaha RŠ. "Ano" znovu posílí ke 30% a je otázkou kdo s nimi půjde do koalice. Pokud jde o prezidenta tak není až tak důležité jak se pohybuje, ale to co má v hlavě. V tom mu nemohou konkurovat ti šašci jako je Drahoš, Hilšer a už vůbec ne zabedněný primitiv Fischer.
Mediální masáž zase začíná. Od rána nás ČT krmí "zaručeně objektívním" průzkumem, který je spíš jejich přáním,než realitou. Je to velice okaté a průhledné. Je smutné, že se novináři nechají propůjčit k tak podlému chování a manipulují s lidmi.
Hnus.
Nenechte se oblbovat. Ono to nakonec vše dopadne jinak. Byl bych rád přítomen tomu průzkumu.
Pokud se hraje týmový sport, ke kterým politika nepochybně patří, tak je jedno, že první skočí 9 metrů, když ostatní hrajou fotbal. Naprosto nepoužitelné příměry.
Já si osobně myslím,že naší nadějí na lepší a spravedlivější budoucnost naší zemičky by byla strana Přísaha Roberta Šlachty.
"Nejchytřejší-s patentem na rozum" ??...Pekarová a spol - SPOLU ? To je volba...ale každý má Svůj rozum a každý to nějak cítí vše...
Zeman je ostuda národa. Jeho smečka na hradě ještě větší. Proč si to necháváme líbit? Poslední kroky Babiše a Hamáčka nechápu Asi je čas je všechny demokraticky nahradit. Máme ale kým? Kmotři ODS již čekají na svou příležitost, kluci od pirátů ještě nic kromě řečí nedokázali. ČSSD a KSČM jsou v rozkladu a nechápu, proč jsou ještě dnes ve sněmovně. Roberta Šlachtu na vás, možná je to nová naděje.........
Souhlasím zcela s panem Mikuláškem a ještě bych něco přidala - ale nemám opravdu slov.....
Jak je možné ,že nás může reprezentovbat taková ruina jako je zeman.
Při chůzi ho táhnou dva,někdy tři.Neesteticky sedí v křesle,ostatní stojí--nechutné- V hlavě to má jako dement-delší dobu- přeházené.Stále řeší to ,že ho poprvé nezvolili,jeho stranící.Mstí se s tím ,že křeslo prezidenta mu dává tuto možnost.Ja 8o letý člověk sae stydím za Zemana,Kde je ústava,Vždyť je už zcela nemožný.Proč ještě nikdo nmenavrhl jeho odvolání.Předvádí se již jen jako narcisista koupající se ve svých bonmotech a výrocích..Je to hns!!!!Navíc jeho kámoš Babiš a nyní další narcisista Soukup--fuj!!
Piráti, STAN, ODS ... se nechovají jako firma. Je to skupina intrikujících kamarádů, kteří stranu dostali nahoru. Není jasné kdo to vlastně řídí. Proto - jak nás historie poučila - až jeden začne krást nebo udělá průser, tak ho kamarádi budou krýt. Babiš je v tomhle průhledný. Pokud někdo udělá chybu, tak končí a přijde jiný. To je principiální rozdíl.
Nechovají se jako firma, chovají se jako demokratické strany, s demokratickou diskuzí a průhlednou demokratickou volbou. Nikdo tam nemá potřebu krýt průsery svého majitele zvoleného do čela 100 procenty hlasů. Máš pravdu, že je tam principiální rozdíl, Honzo Koblížku.
Nic horšího než co je tam teď už být nemůže.
ANO- má ještě nějakou munici ?
Piráti - dojdeme konečně ke světlým zítřkům s Marxem v srdci a trávou v
hlavě ?
ODS + - kdo zaručí, že kmotři již odešli do důchodu a nemají akční potomky
Musíme se proto postarat aby ten první skočil víc než 16m
Atlet na mistrovství světa skočí do dálky 9 metrů a zlatou medaili nedostane. Dostane jí koalice na 2. a 3. místě, která skočí dohromady 16 metrů.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Volby do Poslanecké sněmovny 2021 - termín a strany
Volby do Poslanecké sněmovny neboli Parlamentní volby ⚡ jsou jedny z nejdůležitějších voleb, které se konají. Po nich totiž vzniká vláda, která...
Volební programy politických stran - ANO, Piráti, ODS, SPD a další
Podívejte se na volební programy všech parlamentních stran a jejich společných koalic před volbami do Poslanecké sněmovny 2021.
Předvolební politické debaty a studia - strany a politici
Na všech velkých televizních stanicích i v dalších médiích proběhnou před parlamentními volbami debaty mezi reprezentanty jednotlivých stran a...